می ترسم ...مطلب ارسالی ازsarina
 
کلبه ی شاعران کلاسیک
نقد و بررسی اشعار کلاسیک و نیمایی
 
 

 

 

من از آن ثانیه هایِ پُر از تزویر می ترسم
من از ثبت نگاهت پشت این نخجیر می ترسم
 
من از چشمان زهرآلود این غربت نمی ترسم
من از اینکه خیالت گشته دامنگیر می ترسم
 
نه شب برچشم من خواب ونه روزم تاب بیداری
من از این وحشتِ بیهوده ی  شبگیر می ترسم
 
دو ابرویت کمان و چشم سوزانت پیِ فرصت
من از این آتش سوزان و از این تیر می ترسم
 
نمانده مهلتی  حتی ، شراب وصل تو خواهم
من از این جسم بی جان و دلِ درگیر می ترسم
 
تنم در خاک زندان و دلم ازعشق ،سرگردان
هنوزم از  شب و خاموشیِ  دلگیر می ترسم
 
نمی گویم صبورم من ، ز هجر تو نمی ترسم
از آن چشمی که چشمانت ،کند تسخیر می ترسم
 
توبی مایی وهر لحظه ،فرو در خواب خرگوشی
از این که عشق پاکم را ، کنی تصغیر می ترسم
 
من از هجر وفراق تو نمی ترسم که تقدیر است
از این که چشم تو عشقم ، کند تکفیر می ترسم
 
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 28 / 8 / 1390برچسب:, :: 10:50 PM :: توسط :

درباره وبلاگ
در پی سوز دل خویش دوانیم هنوز
آخرین مطالب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 451
بازدید کل : 66941
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 118
تعداد آنلاین : 1

========================================== ========================================